Blog ten poświęcony jest modyfikacjom i rekonstrukcjom w różnych samochodach.

Głównym tematem tego blogu są samochody terenowe, ale nie tylko

*wszystkie produkty firmy AFK nie posiadają homologacji i zgodnie z polskim prawem nie powinny być używane na drogach publicznych.

piątek, 10 lipca 2009

Jeep XJ belka przednia

Belka wzmacniająca przód wraz z uchwytami pod szekle.
To rozwiązanie umożliwia wyciąganie samochodu z ciężkiego błota na wyciągarce lub na linie kinetycznej.
Zapobiega również odkształcaniu się podłużnic, co często się zdarza przy pojedyńczych zaczepach, mocowanych do podłużnicy.
Jak widać na zdjęciach cała belka jest schowana pod oryginalnym zderzakiem.
Wystają jedynie mocowania do szekli.
Samochód w dalszym ciągu wygląda prawie jak fabryczny.
Wytrzymałość belki przedniej jak i tylniej szacowana jest na 8t
ale testowana na Starze załadowanym lodami (około 12t).
W/w test wykonał Kaper wyszarpując Stara z lodami na sztywnej linie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz