Ostatnio mam szczęście do WJ'ów
Ten projekt jest trochę inny gdyż dostałem wolną rękę jeśli chodzi o zmiany konstrukcyjne samego samochodu.
Dzięki temu mogłem skonstruować zderzak, który w lini kół ma bardzo duży kont natarcia i zamontować wyciągarkę nie zmieniając wymiarów fabrycznych samochodu.
A oto kilka szczegółów z procesu produkcyjnego.
Na zdjęciach widać jakie zmiany musiałem wykonać w konstrukcji samochodu.
Zderzak tuż przed zabezpieczeniem antykorozyjnym i zaraz po, a poniżej produkt końcowy.
Oczywiście jak w każdym zderzaku z wyciągarką montowanym przeze mnie jest zamontowane oświetlenie wyciągarki.
Nie wiem jak taki zderzak by wyglądał na standardowym WJ'cie gdyż ten miał już zamontowane poszerzenia i zlecenie było na zderzak pod poszerzenia.
A przy okazji zderzak zamontowałem również wzmacniane progi z orurowaniem. Są trochę inne niż te, które robiłem do tej pory ale jest to spowodowane zamontowanymi poszerzeniami, na razie tylko z przodu - jak widać na zdjęciach.
Jest również w planach wykonanie tylnego zderzaka ale to za trochę.
To świetnie, że dostałeś taką swobodę w projektowaniu zderzaka dla WJ'a! Wygląda na to, że skorzystałeś z okazji i stworzyłeś coś naprawdę innowacyjnego. Ten duży kont natarcia na linii kół brzmi obiecująco, a możliwość montażu wyciągarki bez zmiany wymiarów fabrycznych to prawdziwy sukces! Gratulacje za kreatywność i wykonanie tego projektu!
OdpowiedzUsuń_________________
https://www.zderzakwkolorze.pl/