Samochód został sprowadzony z Japonii i z tego co wiem to ten model produkowany był tylko z kierownicą po prawej stronie.
Plan:
przerobić tak aby kierownica była po lewej stronie i przygotować go do driftu.
Samochód przyjechał już rewelacyjnie przygotowany: Zawieszenie ZETEK'a z możliwością regulacji twardości i dolnego i górnego dobicia oraz blokadą dyferencjału. Dodatkowo został zamontowany komputer umożliwiający zmianę parametrów pracy silnika.
Rozpoczęliśmy prace nad przeniesieniem układu hamulcowego oraz kierowniczego.
W między czasie zmienił się nieco plan.
Postanowiliśmy że zrobimy z niego również samochód do jazdy na co dzień.
I tu zaczęły się problemy bo jak wcześniej wspomniałem ten model nie był produkowany w wersji europejskiej więc nie ma żadnych części, które nadawały by się do montaż od ręki, a my chcieliśmy zamontować pełny układ klimatyzacji i nawiewów.
Musieliśmy dobrać układ parownika i nagrzewnicy oraz wyciąć nowy otwór nawiewowy oraz trzeba było powycinać otwory pod przewody do klimatyzacji
Po wycięciu wszystkich otworów trzeba było pospawać osłony, gniazdo dmuchawy, uchwyty oraz zamocować cały układ klimatyzacji i nawiewów,
Po skończeniu prac mechaniczno-blacharskich i pomalowaniu grodzi, wyłożyliśmy ją matą wgłuszeniową.
Po wykonaniu wszystkich prac w moim warsztacie samochód pojechał na wykonanie deski.
To była fajna odskocznia od samochodów 4x4
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz